facebook

Zaloguj się


1. Jesteś naszym klientem:

* E-mail:
* Twoje hasło dostępu:

Nie pamiętasz hasła?

2. Nie jesteś naszym klientem:

Chcesz złożyć zamówienie?
moje konto
koszyk
Tu jesteś: Mokate separator Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MOKATE

Poniżej prezentujemy Nasz nowy regulamin, który obowiązuje od dnia 22 maja 2017 r.
Regulamin obowiązujący do 22 maja 2017 jest dostępny do pobrania tutaj.

  1. Jesteśmy „MOKATE” Spółką Akcyjną z siedzibą w Ustroniu (43-450) przy ul. Katowickiej 265A. Jako spółka mamy obowiązek rejestracji. Wpisani zostaliśmy do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000010037. Nasz NIP to 5482135881, a REGON 072250034.
     
  2. Aby dokonać zakupów w Naszym Sklepie musisz założyć konto podając swoje podstawowe dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail i numer telefonu, a także ustalić hasło dostępu. Zakładając konto powinieneś wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Jest to niezbędne do tego byśmy mogli realizować Twoje zamówienia. Pamiętaj, że w każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych i możliwość ich poprawienia.
    Zakładając konto możesz ponadto wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera.
    Po uzupełnieniu danych otrzymasz na swój adres e-mail linka aktywującego Twoje konto.
    Od momentu jego kliknięcia możesz dokonywać zakupów w Naszym Sklepie!
     
  3. Po wybraniu produktów, które chcesz od Nas kupić, oraz sposobu płatności i dostawy, wysyłasz do Nas swoje zamówienie. Bez obaw, nie oznacza to, że dokonałeś zakupu.
    My zweryfikujemy Twoje zamówienie i poinformujemy Cię mailowo, że możemy je zrealizować. Dopiero potwierdzenie zamówienia (kliknięcie linka) oznacza dokonanie zakupu. Gdybyś nie potwierdził zamówienia w przeciągu 2 dni wtedy prześlemy do Ciebie ponowną prośbę o potwierdzenie. Jeżeli nie potwierdzisz zamówienia do 72 godzin od chwili otrzymania od Nas przypomnienia link przestanie być aktywny.
     
  4. Zakupione przez Ciebie produkty – w przypadku wybrania przez Ciebie przedpłaty – wysyłamy po otrzymaniu środków pieniężnych na Nasz rachunek bankowy. Na przelew masz 7 dni. Możesz również wybrać przesyłkę za pobraniem. Wtedy będziesz zobowiązany do zapłaty z chwilą otrzymania produktów.
     
  5. Zakupiony towar otrzymasz maksymalnie do 3 dni roboczych liczonych:
    - w przypadku wybrania przedpłaty – od dnia otrzymania przez Nas zapłaty, lub
    - w przypadku wybrania przesyłki za pobraniem – od dnia potwierdzenia zamówienia.
    W praktyce większość doręczeń przesyłek za pobraniem odbywa się następnego dnia roboczego. Dostawy realizujemy przesyłką biznesową Poczty Polskiej. Więcej informacji o nich, w tym ich kosztach, znajdziesz w trakcie dokonywania zakupu, przy wyborze rodzaju dostawy.
    Równocześnie informujemy, iż nie realizujemy dostaw poza granice Polski.
     
  6. Wszystkie sprzedawane przez Nas produkty są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. I taki produkt dostarczymy do Ciebie. W razie wykrycia przez Ciebie wad w przewidzianych prawem terminach skontaktuj się z Nami pod podane w pkt. XII dane. Rozpatrzymy Twoją reklamację niezwłocznie, w terminie do 14 dni od jej otrzymania. O jej wyniku poinformujemy Cię e-mailem lub listownie, w zależności od wybranej przez Ciebie formy kontaktu.
     
  7. Oczywiście przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w pouczeniu o odstąpieniu, które zamieszczamy poniżej. Odnajdziesz tam również wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    Odstąpienie od umowy możesz Nam również przesłać na adres e-mail podany w pkt. XII.
     
  8. Warunkiem koniecznym do korzystania z Naszego Sklepu jest dostęp do komputera posiadającego jedną z następujących przeglądarek internetowych: Mozilla Firefox w wersji co najmniej 19.0, Internet Explorer w wersji co najmniej 9.0, Opera w wersji co najmniej 12.14, Chrome w wersji co najmniej 25.0.1364.97 lub Safari w wersji co najmniej 5.1.7, jak również dostęp do Internetu i aktywny adres e-mail.
     
  9. Nasz Sklep korzysta z plików cookies. Więcej informacji o nich znajdziesz w polityce prywatności.
     
  10. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń z Twojej strony odnośnie świadczonych przez Nas usług drogą elektroniczną skontaktuj się z Nami pod podane w pkt. XII dane. Rozpatrzymy Twoją reklamację niezwłocznie, w terminie do 14 dni.
    Gdybyś nie chciał już robić zakupów w Naszym Sklepie i chciałbyś usunąć swoje konto wystarczy, że będąc zalogowanym na swoim koncie klikniesz odnośnik „Usuń konto”.
     
  11. Powyższe zasady stanowią zarazem regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
     
  12. W razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie powyższych zasad skontaktuj się z Nami. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, udzielimy Ci wszelkich wyjaśnień.
    Możesz się z Nami skontaktować w każdej chwili w godzinach od 9.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu: 033 854 91 35 lub adresem e-mail: sklep@mokate.com.pl, jak również listownie pod adresem: „MOKATE” S.A., ul. Katowicka 265A, 43-450 Ustroń.
     
  13. Chcielibyśmy Cię poinformować, że posiadasz m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. możesz zwrócić się do stałych polubownych sądów konsumenckich działających z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu (listę i adresy poszczególnych sądów znajdziesz na stronie internetowej: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596),
    2. możesz zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu (listę i adresy poszczególnych inspektorów znajdziesz na stronie internetowej: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595),
    3. możesz skorzystać również z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej.

    Możesz także otrzymać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu u dowolnego powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
    Więcej szczegółowych informacji opisujących wyżej wymienione możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, stałych polubownych sądów konsumenckich oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl.
    Oczywiście ewentualne spory może również rozstrzygnąć właściwy, zgodnie z przepisami prawa, sąd powszechny.
     
  14. Nie przejmuj się, że coś przeoczyłeś lub nie zapamiętałeś. Po dokonaniu zakupu otrzymasz od Nas na swój adres e-mail wymagane prawem informacje, w tym powyższe zasady, pouczenie o odstąpieniu i wzór oświadczenia o odstąpieniu.
     
  15. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiana regulaminu staje się skuteczna i wchodzi w życie w terminie przez Nas wskazanym, jednak nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu zamieszczenia na stronie internetowej Sklepu informacji o zmianie regulaminu. Pamiętaj, że w zakresie nieujętym w niniejszym regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdą przepisy prawa, w tym kodeksu cywilnego.

Pobierz nowy regulamin

Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Prawo odstąpienia od umowy.

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, „MOKATE” S.A. z siedzibą w Ustroniu (43-450) przy ul. Katowickiej 265A, numer telefonu 033 854 91 35, adres e-mail: sklep@mokate.com.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat
„MOKATE” S.A.
ul. Katowicka 265A,
43-450 Ustroń,
nr tel. 033 854 91 35,
adres e-mail: sklep@mokate.com.pl

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*)umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) _____________________________

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów) _____________________________

- Adres konsumenta(-ów) _____________________________

__________________________________________________________

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

_____________________________

- Data _____________________________

(*) Niepotrzebne skreślić.

Pobierz wzór odstąpienia od umowy

Nasza strona korzysta z plików cookies. Aby zapewnić najwyższą jakość usług nasza Strona WWW wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej (pliki cookies i podobne technologie) zgodnie z informacjami opisanymi w polityce prywatności serwisu.

ico zamknij

Zapisz się do newslettera Mokate

Chcesz pierwszy wiedzieć o nowościach i promocjach w sklepie Mokate?

Newsletter